Strony: 1
Pytam was jak bym mógł ztuningować G36K.
Zostawiam was z waszym umysłem z tym pytaniem.
//// Dziękuje Ghost już wiem do kogo się zwrócić kiedy bd tuningował G36K. Dziekuje.
Offline
CO do bebechów to tak: gumka hop-up Systema Energy (mam ją w 416-tce i nie narzekam;d), precka najlepiej 6,02mm (6.01 ciężko znależć), spring jest chyba M110 lub M120 więc jego bym nie zmieniał (w 416-tce mam od fabryki M130). Do tego może dojść bore-up (wyjaśnienie w słowniczku na grf.hpu.pl), cicha głowica tłoka, tłok wzmocniony i cylinder. Niestety wszystko to wiąże się z kosztami, np.: gumka jakieś 40 zeta, precka około 150, tłok jakieś 80. Oczywiście ceny podane dla nówek, ceny precek, tłoków i innych będą różne w zależności od firmy. Więc jak widać na nówkach tuning drogi. To tylko tun wewnętrzny, jeśli zewnętrzny też to napisz, bo z twojej wypowiedzi nie wiadomo o jaki ci chodziło;p.
Ostatnio edytowany przez Ghost (2011-05-09 21:09:50)
Offline
Jeżeli chcesz G36K tuningować wizualnie to chyba tylko jakiś kamuflaż, albo jakieś
patenty które można znaleźć na youtube.pl w kanale koalicji północ.
Offline
Wizualnie nie tylko kamuflaż. Można dodać: na dolnego R.I.S.a dwójnóg lub rączke taktyczną (taką jak ja mam w 416-tce). Można dokupić boczne szyny R.I.S. i na nich zamontować jakiś laserowy wskaźnik celu lub latarkę. Oczywiście zewnętrzny zależy tylko i wyłącznie od ciebie, bo ja moge mieć taki sposób na wizual a ty inny;p. Tylko teraz pytanie o tun zewnętrzny. Jak byś z zewnątrz tunował to byś stawiał na lans czy użyteczność?
Offline
Oglądając filmiki na yt natchnąłem się na filmik promujący zlot w Tomaszowie z 2010 roku. Z tego tez
filmiku zaczerpnąłem pomysł aby na dolnego RIS-a zaczepić taki pas z końcówka która przy łączeniu
robi takie jakby pyk.
Offline
Tylko jaką funkcje by miał ten pas z tą koncówką i po co to pyk?
Offline
Strony: 1